Betaalmethode selecteren
Persoonlijke info

Totaalbedrag: €100.00

Help Stichting Haripriya door vandaag nog te doneren! Alle donaties zijn zeer gewaardeerd.

Jaarlijks verliezen honderden volwassenen en kinderen hun haar. Dit kan door een onderliggend ziektebeeld zoals bijvoorbeeld door chemotherapie komen. Dit brengt veel mentale en sociale problemen met zich mee. Door uw geld te doneren, kunnen wij van Stichting Haripriya vouchers doneren aan de mensen die het nodig hebben.

Het belang van haarwerken van echt haar

Niemand wordt graag geconfronteerd met ongewenst haarverlies of kaalheid. Echter heeft een groot aantal mensen hier dagelijks mee te maken. Haaruitval kan veroorzaakt worden door een haarziekte, door medicijnen of door een medische behandeling.De directe en indirecte gevolgen kunnen zeer belastend zijn op de psycho/sociale welzijn. Een passend haarwerk dat lijkt op het eigen haar, kan dan een goede oplossing zijn maar is een zeer prijzige aankoop.  Stichting Haripriya wil helpen bij deze aankoop en waardeert uw donatie!